четвртак, 25. октобар 2012.

Mojito sa kupinama


Prvi put sam probala mojito kad smo bili u Meksiku i moram da priznam da mi se baš nešto nije tad dopalo ( valjda što je prvi put ),svakog sledećeg odmora sam opet tražila mojito i naravno, dopalo mi se. Kod kuće ga nikad ne pijem, danas je bio specijalni dan i moralo se nazdraviti.Živeli!!!!


Sastojci:

12 velikih kupina +za dekoraciju
16 listića mente/nane
60 ml ruma (belog)
1 do 2 kašike šećera ( može i bez šećera )
20 ml soka od limete
120 ml gazirane mineralne vode


Priprema:

U svaku čašu staviti listiće nane, sok od limete, kašiku šećere ( ako ne volite slatko, izostavite je ) i 6 kupina,sve to zgnječiti sa drškm od varjače,dodati rum i gaziranu mineralnu vodu.

Ja sam moje piće procedila, dodati kockice leda.

Po želji rubove čaša nakvasiti sa vodom i umočiti u krupniji šećer,ukrasiti sa kolutovima limuna ili limete, dodati nekoliko svežih kupina i listove mente/nane i poslužiti.

Zavalite se ispod neke krošnje drveta i uživajte!!!!






Ovaj recept prijavljujem za igrucu " ajme,koliko nas je " i čestitam našim novim domaćinima sa bloga  Foozdraje koji su nam zadali temu za mesec jun, šumsko voće.

Нема коментара:

Постави коментар