недеља, 28. октобар 2012.

Kiflice


   Još jedan, od mnogih mojih recepata za kiflice


Sastojci:

750 g brašna + 2 kašike
3 jaja + 1 žumance
4 kašike ulja ( koristila sam maslinovo )
1 kašičica šećera
1 kašičica soli ( ili po želji )
10 g suvog kvasca ili 20 g svežeg
375 ml toplog mleka

Za premazati kifle:

1 žumanac
2 kašike mleka
semenke za posipanje; susam, crni susam, laneno seme
Sastojci za punjenje:
ricotta ili feta sira
2 belanca

Priprema:

Zagrejati mleko pa u polovinu staviti kašičicu šećera i kvasac i sve promešati i ostaviti na stranu da se kvasac digne.

U posudu za mešenje prosejati brašno, dodati so, nadošli kvasac, maslinovo ulje,  2 jajeta, jedno žumance i ostatak mleka i sve dobro umesiti dok ne dobijete glatko i elastično testo na kome ima malih plihčića. Po potrebi dodavati po malo brašna od onih 2 ekstra kašike brašna.

Naraslo testo istresti na radnu površinu, podeliti na tri dela, ponovo premesiti svaki jedan deo,pobrašniti blago radnu površinu i rastanjiti testo u krug, iseći krug na 12 delova i filovati sa filom po vašoj želji. Ja sam filovala sa rikotom i belancima koja su mi ostala.



Poređati kiflice na pleh,koji ste postavili papirom za pečenje i ostaviti da naraste pola sata. Narasle kifle premazati sa umućenim žumancetom posuti semenkama po želji i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 160-170*C oko 20 minuta ili dok vam blago ne porumene.

Ohladiti i poslužiti.



Ohlađene kiflice možete zamrznuti i samo ih zagrejati malo u rerni pre ponovnog služenja  (prvo ih odmrznuti)

Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар