уторак, 16. октобар 2012.

Kolač sa jabukama na posteljici od oraha

Klasičan kolač napravljen na drugačiji način



Sastojci:

150 g seckanih oraha
3 jabuke
3 jajeta
175 g šećera
50 ml ulja
100 ml mleka
korica od limuna
1 kašika vaniline esencije ili vanilla paste
10 g praška za pecivo
150 g brašna
po želji i ukusu možete dodati suvog grožđa i cimeta

Priprema:

1.  Mutiti jaja sa šećerom dok ne dobijete gustu penastu smesu, dodati ulje i umutiti da sjedinite sa jajima i na kraju dodati mleko, limunovu koricu i vanilu i sve zajedno izmešati.

2.  U posebnu zdelu staviti brašno i prašak za pecivo i sve zajedno prosejati u zdelu sa jajima i sjedinite spatulom.

3.  Originalni recept se pravi sa self rising flour, ja ga nisam imala i napravila sam ga sama tako što na svakih 150 g brašna se doda 10 g praška za pecivo.

4.  Vatrostalnu posudu veličine 17cm X 25cm ili sličnih veličina,podmazati puterom, ja isprskam sprejom za pečenje po dnu pobacati orahe,koje ste isekli na krupnije komade, preko oraha naređati oljuštene i na šnite isečene jabuke i ako stavljate cimet i grožđice posuti ih preko jabuka.


5.  Umućenu smesu od jaja preliti preko naređanih jabuka,protresti pažljivo da vam sve jabuke budu prekrivene smesom i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 190*C dok vam fino ne porumeni odozgore a sredina pečena oko 30 do 45 minuta.

6.  Ako vam počne previše da rumeni odozgore prekriti papirom za pečenje.


7.  Pečeni kolač ostaviti da se ohladi, iseći na kocke, posuti prah šećerom i poslužiti.

8.  Ideja je odavde ali sa mojim izmenama sam dobila ovaj kolač.

    Prijatno!!!!!

Нема коментара:

Постави коментар