субота, 20. октобар 2012.

Začinjena torta sa kiselim mlekom


Jedna fina i brza torta


Sastojci:

250 g brašna
3 banane
170 ml kiselog mleka
150 g žutog šećera
2 jajeta
60 g putera, sobne temperature
1 i 1/2 kašićice praška za pecivo
1 i 1/2 kašičica cimeta u prahu
malo muškatnog oraščića
1/2 kašičice sode bikarbone
po potrebi šećer u prahu
so

Priprema:

  Umutiti puter mikserom da bude penast, dodajte žuti šećer, pa mutite još koji trenutak. Dodajte 1 jaje i kašiku brašna, promešajte, pa dodajte drugo jaje i dobro izmešajte da se sve poveže.

  Potom dodati preostalo brašno prosejano sa praškom za pecivo, 1 kašičicu cimeta, malo muškatnog oraščića, sodu bikarbonu i malo soli.Promešajte, pa dodajte kiselo mleko. Izblendirajte banane štapnim mikserom pa ih dodajte pripremljenoj smesi.

  Kalup pokretnih ivica i prečnika 18cm obložite papirom za pečenje, papir premažite uljem, pa sipajte smesu. Pecite u rerni oko 50 minuta zagrejanoj na 180*C. Proveriti da li je torta pečena, tako što ćete zabosti čačkalicu u sredinu i ako izadje čista, torta je gotova.

  Ostaviti je da se prohladi oko 5 minuta pa je izvrnite.Kad se prohladi, pospite je šećerom u prahu i preostalim cimetom, pa poslužite.

  Ova torta je još bolja ako se napravi dan ranije, stajanjem od 24 sata je čini još ukusnijom, a ona i dalje ostaje vazdušasta. Čuvati je na tacni za posluženje, poklopljenu zvonom za torte ili,ako ga nemate, dubokom cediljkom.

  Još jedan recept iz martovskog S&P.

  Moj kalup je veličine 24 cm, zato je torta malo tanja, ja nisam imala kalup od 18 cm veličine, imala sam 16 cm ali sam se plašila da mi ne izadje napolje, zato sam se odlučila za veci kalup.

Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар